zondag 8 november 2009

Netvibes

Het blijft toch een puzzel.
Wanneer ik Netvibes opstart dan kom ik direct in mijn oude pagina 'Anneke Tanneke' uit. Ik ben dan nog niet ingelogd. Dus afmelden zal dan ook wel lastig zijn denk ik. Ik vrees dat ik dan zowel mijn oude als mijn nieuwe pagina kwijt ben. Wanneer ik inlog kom ik in mijn nieuwe pagina , Info Anneke Tanneke' terecht. Deze pagina kan ik wel vanaf elkecomputer benaderen. Dus ik dacht, ach eigenlijk wel prima zo. Het werkt en daar gaat het om.
Maar als ik nu de button gebruik die Henk heeft toegestuurd om alle blogs toe te voegen dan gaan al die links weer naar mijn 'oude' pagina en daar wil ik ze niet hebben. Hoe zet ik die nu over naar mijn 'nieuwe' pagina? Ik kan ze daar natuurlijk wel een voor een toevoegen maar schien kan dat ook anders/sneller?

1 opmerking:

  1. Hoi Anneke,

    Oef lastig! Misschien is het handig als ik deze week even langs kom? Dan kunnen we er samen even naar kijken.

    Groeten Peter

    BeantwoordenVerwijderen