zondag 22 november 2009

Ding 8 Social Bookmarking

Op zich wel weer een interessante tool om te bekijken en even mee te oefenen. Omdat ik niet zo heel veel op specifieke onderwerpen zoek op internet denk ik niet dat ik deze tool snel zal gaan gebruiken, maar bijvoorbeeld voor studenten die met een onderzoek bezig zijn denk ik dat het heel handig is. Het is zeker interessant om zo via een tag en een website van iemand anders weer heel veel gerelateerde websites te vinden. Maar er zit ook in hele grote valkuil in, voor je het weet zit je een uur allerlei websites te bekijken want overal is wel weer iets leuks te lezen. Zelf heb ik de site 'Docentenplein.nl' toegevoegd. Erg veel aan onderwijs gerelateerde en interessante informatie.

Overigens ben ik het helemaal met Resi eens. De filmpjes die aan de cursus zijn toegevoegd zijn heel verhelderend. Een heel prettige manier om dingen uit te leggen.

En natuurlijk nog even proberen of ik in dit bericht een plaatje kan plakken door de url op te nemen, en je ziet, het is gelukt.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor het compliment over de filmpjes. Beelden zeggen vaak meer dan woorden, niet alleen bij de jonge generatie! En ja, je zit soms nogal een tijdje te surfen tijdens deze cursus. Maar dan leer je ook wat! Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen