maandag 16 november 2009

Ding 7 Online foto's bewerken

Puzzelen, proberen en nog eens proberen, maar het is gelukt. Ik heb een foto bewerkt met FD's Flickr Toys! Mijn eerste pogingen liepen niet goed omdat ik de foto niet goed had opgeslagen vanuit Flickr. Toen ik er achter was dat het probleem daar lag en niet bij het fotobewerken wees het fotobewerken zich eigenlijk vanzelf. Het is wel leuk om zo een beetje met foto's te spelen.Misschien kan ik het bewerken van foto's gebruiken om voorpagina's te maken voor informatiemappen en dergelijke. Maar als je daar een keer aan begint dan blijf je er mee bezig vrees ik, je ziet en wilt dan steeds meer en daar is eigenlijk geen tijd voor. Wel iets om te onthouden en om na deze cursus ook nog eens met andere programma's te gaan experimenteren.

2 opmerkingen:

  1. Leuke bewerking! Fotobewerking is inderdaad best tijdrovend maar het maakt een cover wel heel heel aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi bewerking ik heb het nog niet geprobeerd, maar ben het wel van plan.

    BeantwoordenVerwijderen