dinsdag 3 november 2009

Ding 1 Starten met 23

Even voorstellen.
Ik ben Anneke. Ik werk in het studielandschap van de hogeschool en houd me met name bezig met de invoer van nieuwe boeken in het bibliotheeksysteem. In mijn vrije tijd sport ik graag, ik ben al ruim veertig jaar een fanatieke volleybalster. Maar ik vind het ook heerlijk om met een spannend boek op de bank te kruipen.
Ik maak zowel op mijn werk als privé veel gebruik van de computer, maar tot nu toe betekende dat vooral gebruik van MS Office en Google. Ik vind het heel leuk om nu eens wat verder te kijken en kennis te maken met andere toepassingen. Ik ben benieuwd wat ik allemaal tegen ga komen en vooral ook benieuwd naar wat ik er zelf mee zal kunnen doen.

1 opmerking:

  1. Hoi Anneke,
    Ik zie dat je ook nog druk bezig bent met je huiswerk. Leuk om je blog te volgen.
    Is het je nu gelukt met netvibes?

    BeantwoordenVerwijderen