woensdag 4 november 2009

Netvibes?

Wanneer ik op mijn eigen computer inlog via de site van netvibes kom ik op de netvibes pagina die ik vorige week woensdag tijdens de cursus heb aangemaakt. Werk ik op een andere computer dan kom ik als ik inlog via netvibes op de pagina die ik later heb aangemaakt. Ik heb ook al gecheckt of ik van die latere pagina misschien per ongeluk een 'public page' heb gemaakt, maar dat staat uit.
Kan ik die laatste pagina weer weggooien, misschien helpt dat? Ik zie alleen niet hoe dat kan.
Het is wel zo dat ik, toen ik op die laatste pagina stond mijn gmail adres en wachtwoord ergens heb ingevuld. Dat was dacht ik om aan te melden zodat je er altijd via internet bij zou kunnen Ik kan me niet meer herinneren of we dat ook tijdens de cursusmiddag hebben gedaan bij de pagina die ik toen heb aangemaakt.

1 opmerking:

  1. Hoi Anneke,

    Oke, je heb op dit moment blijkbaar 2 verschillende netvibes pagina's aangemaakt. Je zult dan ook op 2 verschillende manieren hebben ingelogd. Ga naar netvibes op je eigen computer en log uit (knop rechts boven in). Je komt dan op de algmene netvibes pagina. Klik dan weer op inloggen: netvibes vraagt dan om je e-mail (je gmail) en een wachtwoord. Log dan opnieuw in en onthoud dan goed welk wachtwoord je gebruikt. Vink ook het vakje "onthouden" aan dan hoef je op eigen computer niet weer opnieuw in te loggen. Kijk even in welke van de 2 netvibes pagina je terecht komt en blijft deze dan gebruiken. Als je de inlog van de andere netvibes pagina nog weet dan kunt je daar ook weer inloggen en dan via de knop "neem contact met ons op", helemaal onder aan de pagina een mailtje sturen dat de je je account wilt opzeggen (I want to cancel my account). Laat maar even weten of het zo lukt.

    BeantwoordenVerwijderen