maandag 9 november 2009

Ding 4 RSS feeds vinden

Dit onderwerp gaf gelukkig geen problemen. De zoekmachine van Google ligt me wat beter, maar dat komt denk ik puur door de herkenbaarheid. Ook heb ik het idee dat je daar je zoekopdracht met 'geavanceerd zoeken' wat beter kunt specificeren.
Een egofeed om een bepaald onderwerp te kunnen volgen is wel handig. Dat kan je een hoop zoektijd besparen. Ik krijg alleen wel een beetje de kriebels van al die informatie die nu via netvibes op mijn scherm komt. Al doende zal ik wel een schifting gaan maken, maar voorlopig alleen nog maar een beetje oefenen.
Mijn openbare netvibes is te benaderen op www.netvibes.com/anneketanneke23

1 opmerking:

  1. Hoi Anneke,

    Heel herkenbaar: een feed nemen is gemakkelijk genoeg maar ze dan ook allemaal blijven volgen... Maar dat gaat vanzelf hoor. Wat je echt interesseert blijf je lezen en rest gooit je er t.z.t er weer uit.

    BeantwoordenVerwijderen