dinsdag 19 januari 2010

Ding 16 en 17 Twitter en Chatten

Ik was wel nieuwsgierig naar Twitter, daar hoor je nogal eens van. Maar ik kan er niet enthousiast voor worden. Ik heb wat getwitterd met Resi en Jan, maar het zal mijn hobby niet worden. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het chatten. Leuk het gezien en gedaan te hebben maar ik zal er weinig gebruik van maken, tenminste.... voorlopig.

Overigens wel interessante informatie gelezen via de aangegeven link van Kennisnet. Dat is voor het onderwijs echt een site waar veel te halen ( en te brengen) is. Zo kwam ik daar een lespakket tegen voor het basisonderwijs dat 'opleidt' voor een diploma Veilig Internet. Heel zinnig lijkt me. Ook een artikel over de inzet van mediacoaches. Zij begeleiden scholen bij het gebruik van internet of praten met kinderen over de voor- en nadelen van het gebruik van verschillende media. Veel informatie en lesideeën op deze site.

1 opmerking:

  1. In ieder geval heb je even kennis gemaakt met twitteren en chatten. En Kennisnet is voor het onderwijs inderdaad een goeie site.

    BeantwoordenVerwijderen