woensdag 17 februari 2010

Ding 23 Finale evaluatie


Joepi, de eindstreep in zicht!!!
Ik kan niet ontkennen dat ik daar eigenijk wel blij mee ben. Het was toch wel een zeer tijdrovende klus. Maar eerlijk is eerlijk, ook wel heel leuk om te doen. Ik heb er veel van geleerd. Al was het alleen al de kennismaking met alle tools en alle interessante sites waar ik al doende terecht kwam. Je zult mij niet horen zeggen dat ik alles onder de knie heb, maar dat hoeft ook niet. Ik weet er nu iets meer van en zal er daardoor eerder gebruik van gaan maken.
RSS feeds en Netvibes vind ik een handige tools, die blijf ik gebruiken, Delicious ook wel maar dat staat voor mij wat minder hoog op de lijst. Chatten en twitteren e.d. is aan mij (nog) niet besteed.
Misschien te zijner tijd met de kleinkinderen, wie weet gfxlovers.com/smilies

Op zich vond ik de cursus prima, de filmpjes erg duidelijk en informatief, de informatie overweldigend. Het was soms wel jammer dat de links niet altijd werkten. Maar ja, aanbod genoeg, als er één of twee niet werkten dan bleven er nog genoeg over. Ik was wel blij met mijn collega's, met elkaar weet je toch meer als alleen en je stimuleert elkaar ook weer heel erg wanneer je samen een probleem(pje) hebt opgelost.

Het heeft ons in het studielandschap in ieder geval aan het denken gezet. Kunnen we er iets mee? Hoe willen we sommige tools gaan inzetten? Kunnen we nu iets meer met onze eigen ELO? We gaan binnenkort eens met elkaar om de tafel.

23 Onderwijsdingen was voor mij een echte ...

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het halen van de finish!!! En ik weet uit eigen ervaring dat het best wel pittig is. Ik blij dat het jullie aan het denken heeft gezet over eventuele web 2.0 toepassingen en dat jullie elkaar zo goed gestimuleerd hebbben. Perfect gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed, Anneke! En nog bedankt voor je enthousiaste inzet. Je zult vast nog mooie dingen gaan maken voor in het studielandschap. Daar bruist de 2.0-energie als nooit tevoren. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen